..:: Aku Kembali ::..

Assalamualaikum

Bertahun sudah rasanya laman ini tidak dikemaskini.
Post terakhir pada 8 Februari 2014..?? (bersawang)

InsyaAllah laman ini akan dimanfaatkan semula.

Semangat tiba-tiba datang untuk kembali aktif menulis.

Moga laman ini terus menjadi medium berkarya, berkongsi cerita, kisah hidup, ilmu, pengalaman diri ini dan memberi manfaat buat para pembaca.

Aku kembali menulis.!!

Misi :
1) Sekurang kurangnya satu 1  tulisan 1 minggu bulan.
2) Tulis sekurang kurangnya 120 patah perkataan setiap tulisan.
3) Tulisan bermanfaat dan berinfomasi.
4) Sebagai latihan untuk menulis 1 buku. InsyaAllah.
5) Cari fokus tulisan wajib. contoh: Ilmu Hartanah @ Ilmu Perniagaan @ Ilmu Keibubapaan

Bersama kita terus usaha menyebarkan ilmu demi mencari Redha Allah.

Banyak benda yang berlaku dari tahu 2014 hingga 2016.
Doakan aku terus dikurnia kekuatan & semangat untuk berkongsi di laman ini.

Allahumaamien.

MRCB HQ, Kuala Lumpur – 16/2/2016

**Belanja gambar terkini.

 

About razifbinmohamed

" Saya adalah pengembara yg mencari kebenaran. Saya adalah manusia yg mencari erti sebenar kemanusiaan. Saya adalah seorang warganegara yg impikan sebuah negara yg dihormati, merdeka, tenteram dan hidup harmoni di bwh naungan Islam yg murni." " Saya hanyalah ibarat seorang yg memahami rahsia hidupnya. Sembahyangku, ibadatku,hidupku dan matiku hanya utk ALLAH tuhan sekalian alam, tiada yg mempersekutui NYA. Inilah yg diperintahkan kpd saya dan saya salah seorang yg menyerahkan diri."
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

